Cabaran Jom Kurus JK1M6 & JKB4


Cabaran Jom Kurus JK1M6 & JKB4 Welcome Video
Cabaran Jom Kurus akan bermula esok. Welcome message dari dua ikon JK1M, Aizat dan Nana yang akan berjumpa dengan peserta-peserta dalam seminar Jom Kurus nanti. Belum daftar, jom! http://cabaranjomkurus.com #jk1m #jkbrunei #jomkurus
Posted by Kevin Zahri on Thursday, January 14, 2016



#repost Sherry: Azam tahun baru anda adalah untuk menurunkan berat badan dan kelihatan hot.. Jom join #cabaranjomkurus #jk1m.. Bersama2 saya dalam #jk1m6#teamsungaibesi utk belajar cara yang betul menurunkan berat badan tanpa menggunakan produk2 slimming.

Hubungi saya di 019-6998285 untuk pertanyaan lebih lanjut

Saya mula menyertai program #jk1m pada 24 may 2014 (hari jadi saya) .. #jomkurusraya2014.. Dan pada hari itu saya telah membuat niat hari jadi untuk mendapatkan berat ideal.. Alhamdulillah... Impian itu berjaya saya peroleh.. Niat yang dihajati tercapai setelah memperoleh banyak ilmu dalam program ini.

Dengan itu, saya ingin menyeru mereka yang menghadapi kesukaran dalam berat badan untuk menyertai program 6 minggu #jk1m5 yang akan bermula pada 5 september 2015..

Nak kurus? Nak masuk jk1m bersama kevinzahri? Mudah aje.. Masuk je website kevinzahri.com untuk mengetahui lebih lanjut dan mendaftar. Ada lebih 100 kawasan di seluruh Malaysia untuk anda sertai..

Saya ikut saya pon boleh.. Kalau rasa tak keberatan untuk ke kawasan Sungai Besi, bole la follow link ni::
http://kevinzahri.com/jk/1m/kl/sungai-besi-sherry-halim/
Cabaran Jom Kurus JK1M6 & JKB4 Cabaran Jom Kurus JK1M6 & JKB4 Reviewed by drawing technique on 5:27 AM Rating: 5
Powered by Blogger.