TIMUN + TELUR (turun 5KG dalam masa 7 hari)





Air Timun mampu menyeimbangkan nafsu makan Anda. Ketika Anda mengalami dehidrasi, yaitu haus, Anda cukup minum air ini. Air mentimun tidak hanya menghilangkan dehidrasi, tetapi juga membuat Anda kenyang di antara waktu makan. Itu sebabnya minuman menyegarkan ini sangat bermanfaat untuk menurunkan berat badan.

Air mentimun juga memiliki efek besar terhadap kulit. Mentimun mengandung banyak silika, yaitu silikon dioksida, yang digunakan dalam pengobatan jerawat. Air mentimun juga berlimpah antioksidan dan vitamin, sebagian besar dari semua A dan D.


Makan telur boleh membantu anda untuk kurus! for real? for reallllll!!!!!!! kenapa? okay, mengikut kajian Surrey University, jika kita semua makan telur sewaktu sarapan, kita semua berupaya untuk tahan lapar lebih lama kerana telur memberi kesan kenyang yang berpanjangan. sekaligus boleh mengurangkan potensi mendapat kegemukan/obesiti. hebat!








TIMUN + TELUR (turun 5KG dalam masa 7 hari) TIMUN + TELUR (turun 5KG dalam masa 7 hari) Reviewed by drawing technique on 6:46 PM Rating: 5
Powered by Blogger.