Berhenti Minum 15 Cawan Kopi Sehari, Wanita Ni Hilang 44 Kg


Sumber: Mynewshub Oleh: Aimi Nordin
Ramai orang nak turunkan berat badan tapi tak semua tahu bagaimana cara yang betul kan? Ada yang sanggup ambil pil pelangsing semata-mata mahu cepat kurus dengan cepat. Tapi seorang wanita ni hanya kuruskan badan sebanyak 44 kg hanya dengan kurangkan minum kopi je!

“Saya terlalu bergantung kepada kopi. Saya memerlukannya untuk berfungsi sepanjang hari.
“Kini saya langsung tak merindui kopi. Saya memakan makanan yang sihat dan tidur dengan baik di malam hari maka badan saya tidak lagi memerlukan kopi,” kata ibu tiga anak ini yang kebiasaanya minum 15 gelas kopi sehari. 

Berhenti Minum 15 Cawan Kopi Sehari, Wanita Ni Hilang 44 Kg Berhenti Minum 15 Cawan Kopi Sehari, Wanita Ni Hilang 44 Kg Reviewed by drawing technique on 6:36 AM Rating: 5
Powered by Blogger.