Menu Atkins seminggu 3kg turun


Salam uolss...Menu kat atas ni saya amalkan selama seminggu. walaupon sarapan pagi serta tengahari saya sama aje..tapi demi untuk kurus saya kuatkan semangat. hanya makanan malam sahaja saya pelbagaikan supaya tidak laaa malam nanti tidur x keruan sbb kemurungan makan benda yang sama je...hehehe..

ingat uols...dalam 2-3 hari saje korang dah boleh nampak perubahan yang mendadak... tapi ingat!!!
no gula ok...jangan pulak korang tabur gule nak goreng ayam n sosej tu.. bak sosej pulak mesti ade yang kate..boleh ke makan?...ermm...anyway carilah sosej yang kadar karbohidrat dia rendah...bandingkan sosej lain waktu beli.

air detox tu pulak lagi mempercepatkan proses penurunan berat badan weiiii..... Ingat!!! ce try seminggu...pasti peewitt....

gud luck uolss...saya pon yang ni dah masuk minggu ke 2 amalkan menu ni..anyway saya dah kurang 3KG dlm 1 minggu amalkan menu kat atas ni..

KIPIDAP UOLSS.......

(credit cerita dari en.saiful)
Menu Atkins seminggu 3kg turun Menu Atkins seminggu 3kg turun Reviewed by drawing technique on 11:53 PM Rating: 5
Powered by Blogger.