Peratus Lemak Badan dan Keluar Dari Zon Selesa

Siapa yang tak kembang bila orang puji kan. Kalau anda pun mesti rasa. Oh aku dah okay. Jadi semangat pun terus hilang. Bila saya lihat gambar Peratus Lemak Badan di bawah dan teringat yang 2 hari lepas ada buat TIMBANG BERAT, BMI dan LEMAK DALAM BADAN. Terus keluar ayat: “Ya Allah, Gemuknya aku, banyaknya lemak badan aku macam mana nak dapat six pack, macam mana nak sado kalau dah FAT 24.4%”
Dah tengok? Rasa gemuk sangat kan? Kalkeluar dari zon selesa dan letak satu matlamat dan target untuk capai lemak yang baik. Bagi lelaki kebiasaanya di bawah 15% dan wanita di bawah 25%.


au nak lebih, sila masuk bilik dan lihat body anda di hadapan cermin. Malu ke tidak? Jadi saya mengajak anda untuk 
Agak-agak berapa peratus lemak badan anda? Dan berapa target berat badan anda? Bagi yang belum sila ke Diet Plan untuk kurus !
Saya yakin dengan menekan butang share artikel ini pasti memberi manfaat kepada rakan-rakan anda. Jadi sila buat keputusan untuk menekan share  🙂

sumber:http://profhariz.com
Peratus Lemak Badan dan Keluar Dari Zon Selesa Peratus Lemak Badan dan Keluar Dari Zon Selesa Reviewed by drawing technique on 8:51 PM Rating: 5
Powered by Blogger.