Menu Atkins untuk Sebulan Turun 15KG


Berikut ini adalah contoh menu diet atkins untuk seminggu dan diulangi selama sebulan

Contoh Menu Diet Atkins Di Hari Pertama
Makan pagi Anda hanya ditemani oleh dua buah telur dadar. Siangnya, Anda dapat mengambil dua potong ayam goreng tanpa kulit dan sayur rebus atau kukus apa saja seperti sawi, bayam, atau lainnya. Makan malamnya, Anda hanya boleh diambil satu ikan kembung yang dibakar.

Contoh Menu Diet Atkins Di Hari Kedua
Makan pagi Anda hanya ditemani oleh dua buah telur mata kerbau. Siangnya, Anda boleh mengambil satu ikan jenis apa saja yang digoreng. Bersama dengan semangkuk sup. Makan malam lebih baik menghidangkan udang goreng dan salad.



Contoh Menu Diet Atkins Di Hari Ketiga
Makan pagi Anda hanya ditemani oleh tiga ketul ayam goreng tanpa kulit. Siangnya, Anda boleh memakan ayam goreng tanpa kulit, satu telur mata kerbay, dan semangkuk sup. Makan malamnya, Anda hanya dengan ikan tongkol yang digoreng dengan sayur kubis yang dikukus atau mentah.

Contoh Menu Diet Atkins Di Hari Keempat
Makan pagi Anda hanya ditemani oleh satu telur mata kerbau dan dua ketul ayam goreng tanpa kulit. Siangnya, ikan jenis apa saja yang dibakar bersama tumis kangkung. Malam harinya, hanya salad sayur yang boleh diambil.

Contoh Menu Diet Atkins Di Hari Kelima
Makan pagi Anda hanya ditemani oleh satu ketul ikan sarden. Siangnya, hanya boleh mengambil satu potong ayam yang dipanggang dengan salad buah. Makan malamnya, Anda boleh hidangkan sup daging ayam.



Contoh Menu Diet Atkins Di Hari Keenam
Makan pagi Anda hanya ditemani oleh dua telur dadar. Siangnya, bayam goreng atau kukus. Makan malamnya, telur rebus dan ayam goreng tanpa kulit.

Contoh Menu Diet Atkins Di Hari Ketujuh
Makan pagi Anda hanya dengan semangkuk sup. Siangnya, 2 ketul ayam yang dipanggang. Malam harinya, semangkuk sayur bayam dengan 2 ketul ayam yang digoreng .


Imbangi dengan air masak sebelum dan setelah Anda makan.Ingat sekurangnya 2 LITER AIR sehari. Semoga contoh menu diet atkins untuk sebulan  dapat membantu. Bagi Anda yang ingin memiliki badan lebih ideal.
Menu Atkins untuk Sebulan Turun 15KG Menu Atkins untuk Sebulan Turun 15KG Reviewed by drawing technique on 1:49 AM Rating: 5
Powered by Blogger.