menu diet atkins yang boleh diamalkan dalam seminggu (turun 4.8KG)



bersama ini dikongsikan menu diet atkins untuk seminggu. cheewah ayat dah macam nak buat surat dahhh....Uweeekk!... aq ni dok pulon je share menu diet atkins ni sebelom ni...tapi x dapat follow 100% sbb ade je cheat hehehe... apa pon x boleh... tapi ade lah kesan penurunan berat tu walaupon x banyak as long ade. tak pe, bak kate pepatah pelan-pelan kayuh sayang nnti sampai jua akhirnye.



menu ni jujur mmg berkesan dan boleh turun sampai 4.8KG jika diamalkan dengan senaman yang orang kate sekadar lari setempat n pushup pon boleh ade kesan. saya ade je try menu ni selama seminggu dan amalkan senaman yang dikatakan tadi n mmg nampak perubahan yang ketara.. walaupon aq ni masih gemuk aq akn ttp berusaha mencari dan mencari menu2 yang berbeza untuk diamalkan sepanjang perjalanan aq dalam atkins ni. kekadang orang cakap aq ni gemuk laaa (aq gemuk dia org pulak yang rimas) hehehe...anyway benda tu mmg wajib rasa tercabar sbb dengan kritikan tu boleh kite bangun untuk meneruskan perjalanan dalam atkins ni. kalu x ade org tegur mmg kite x akan tahu kelemahan kite .



menu diet atkins yang boleh diamalkan dalam seminggu (turun 4.8KG) menu diet atkins yang boleh diamalkan dalam seminggu (turun 4.8KG) Reviewed by drawing technique on 6:17 PM Rating: 5
Powered by Blogger.